Portal Vinç Köprüsünün Kurulumu

Portal Vinç Köprüsünün Kurulumu

İşte bu yazıda,  Vinç Makineleri referans için portal vinç kurulumu hakkında bazı ayrıntılı bilgi sağlar.
Vinç ana kirişinin ana açıklığı, taşıma sınırı nedeniyle, bölüm halinde yapılmıştır. Bu tür bir köprünün montajı, ilk önce kurulum sahasında ve birkaç bölümünün önceden monte edilmiş cıvatalarında seçilmelidir. Köprü bir bütüne bağlanır. Döşeli arabanın ray yüzeyini yatay referans olarak kullanmak mümkündür. Köprü yapısının perçinlenmesi gerekir. El arabasının çalışma yüzeyinin yüksekliği perçinleme işlemini yerine getiremiyorsa, aynı zamanda raf ölçüsü olarak belirli bir yükseklik alabilir. Ray boyunca veya rafta köprü. En iyi çerçeve destek yüzeyinde bacağına bağlı ve destek yüzeyinin üst tarafındaki otomobilin rayının yatay yükselmesi yatay aletle ölçülür. bu nedenle, sadece her bir yüksekliğin her iki ucunda bir nokta bulmak için aynı olabilir. Çift kiriş köprüsü üzerinde (kök yörüngeleri) vardır. Her iki uçta da ortak + noktaların aynı yüksekliğini bulmak gerekir.

İş Istasyonunuz Için Portal Vinç Yapılarının Ölçülmesi

Açıklığın ölçülmesinde (esnek bacağın destekleme yüzeyini destekleyen bacağın destek yüzeyi arasındaki merkezden merkeze kadar olan mesafe), köprü çapraz sapması, seviye göstergesi sapmasının ana çerçevesi, yandan bükülme, aynı bölümdeki otomobil (Kök tramvay ray yükseklik farkı ve yükseklik ve yanal deplasman endeksindeki tramvay bağlantı parçaları gerekli teknik gereksinimlere ulaşır, ardından cıvata sıkma işleminin tüm bağlantılarına uygulanır.
Menteşeli delik vidasının bağlantı parçası, desende belirtilen toleranslara uygun olarak yeniden adlandırılmalı ve sonra menteşeli delik cıvata ile cıvatalanmalıdır, bu nedenle irade değiştirilemez. teknik gereklilikler ve sadece otomobilin ray bağlantısının yükseklik farkı aşıldığında, yüksek ray bağlantısını eğimli düzlemde yapmak gerekir. Kutu yapısının ana kirişi paslanmaya ve korozyona dayanmak için boyanamaz. Su buharının ana kirişin iç boşluğunu işgal etmesini önlemek için, ana kirişin iç boşluğunun sızdırmazlığı sağlanmalıdır. Bu nedenle, kutu yapısının bağlantılarının cıvatalar dışındaki cıvata bağlantılarına bağlanması gerekir. Kare plaka, çizimlere göre ek yerinin her iki yanındaki büyük takviye panolarına kaynaklanmalıdır.

Köprü Vinci Ortak Parçaları

Kare plakalar etrafına kaynaklanmalı ve havalandırılmamalı ve ana kirişlerin uçları aynı şekilde kaynaklanmalıdır. Kiriş yapılarının perçinli birleşme yerleri için köprü ilk önce rayın üzerine yerleştirilen ray veya rafa yerleştirilmelidir. arabası ve tüm parçalar yukarıda belirtilen teknik göstergeleri kontrol etmek için önceden monte edilmiş cıvatalarla bağlanmalıdır. Oda ve odanın, daha büyük olan her bir düğüm düğümü içindeki dirsek sayısına göre döşenmesi gerektiği unutulmamalıdır. Köprünün ağırlığından kaynaklanan çöküntüyü telafi etmek için gerçek kamber değerinden daha fazla olacaktır. Her bir parçanın boyutunu ayarlarken, ayar parçasının önceden takılmış cıvatası hafifçe gevşetilmeli ve ayar yapıldıktan sonra sıkılmalıdır. Raybalama ve perçinleme işi, yalnızca tüm teknik endeksler çizimlerde ve belgelerde belirtilen gereksinimlere ulaştığında gerçekleştirilecektir

Portal Vinç Ayağı Ve Alt Uç Kirişinin Takılması

Kutu yapısının ayağı ayrılırsa, öngörülen cıvata fabrikada üretilen deliğe göre sıkıldığı sürece. Sağlam bir bağlantı bağlanabilir. Makas yapısının ayağı sökülür ve sevk edilir ve kullanıcı birimi desene göre yeniden monte edilmelidir. Öncelikle, bileşenleri iyi bir şekilde bağlamak için önceden monte edilmiş cıvataları kullanın ve ardından çizimlerin gereksinimlerini karşılamak için geometrik ebatları listelenen öğelere göre kontrol edip ayarlayın. Ana ölçüler üst tablonun tolerans aralığı dahilindeyse Raybalama ve perçinleme yapılabilir. Bacak ve alt uç kiriş menteşeli delikli cıvata ile bağlandığında, menteşeler köprü yüklenmeden önce yerine getirilmez ve daha sonra bacağın dikeyliğinin raybalanmış olduğu doğrulanır .

Araba Ve Alt Uç Kirişin Montajı (Vinç Ayağı Dahil)

Sürme arabası ve alt uç kirişinin yanı sıra koşulların takılması, iki dikey ve yatay yükleme yöntemi vardır. Genel olarak, bu yöntem bu yöntemle birlikte yüklenir. Sürme arabasını (etkin, pasif) onu takip edin ve etkin bir şekilde destekleyin. Destek ayağı kirişinin alt ucu, monte edilmiş arabaya entegre daldırmalı, mafsallı deliği hizalayın, bölme plakasının mil kafasına tutturulmuş menteşe milinin üzerine yerleştirin ve ardından yeterli bacaklarla kabloyu yerleştirin sabit olması için, sabit kablo kanalı kaldırılır ve gevşer, şu anda hala çekmek için yeterli insan gücüne ihtiyaç duyulur ve sonunda bacaklar köprüye kaydırılır ve köprü bağlanır.

Koşullu Ise Montaj Yöntemi Kullanılabilir. Somut Uygulama Aşağıdaki Gibidir:

Arabayı yere koyun ve alt uç kirişinin desteğine hareket ettirin. Örneğin, teleferik dikey montaj yönteminde açıklandığı gibi alt uç kirişe bağlanır. Arabası daha ağır olduğundan, arabanın altına döşenmesi gerekir. Köprü kaldırıldıktan sonra, monte edilen payanda ray üzerinde kaldırılacak ve cıvatalarla bağlamak için köprünün dibine taşınacaktır. Kaldırmadan önce, bacağın boşalmasını önlemek için kabloya cıvata takılmalıdır ayarlamak kolaydır.

Vinç Ayağı Ve Köprü Kurulumu

Bacağın dikeyliğini masadaki talimatlara göre kontrol edin. Tekerleğin ve çapraz sapmanın açıklığı ölçülür. Bir sapma varsa, ayarlamak için ana kiriş ile bacak arasındaki yastık plakasını kullanın ve gerektiğinde eğri altlığı ekleyin. Tüm contalar en sonunda destek yüzeyine kaynaklanmalıdır. Her bir parçanın ebadı kalifiye olduktan sonra menteşeli bacağın ve köprünün cıvata delikleri ve alt uç kirişi desene göre sabitlenir. Tüm cıvatalar cıvatalarla sabitlenir. Her parçanın boyutu kalifiye olduktan sonra menteşeli bacağın ve köprü ve alt uç kirişinin cıvata delikleri, desene göre sabitlenir. Tüm cıvatalar cıvatalarla sabitlenir. Köprü vinci kurulum bilgisi hakkında bilmek istediğiniz herhangi bir bilgi,