ASMA VİNÇ.
Uygulama
1 Eylül 1921’de yol açtı. Seri No. 497,56.
Kamera
kullanamayan herkese. '
Amerika
Birleşik Devletleri vatandaşı ve İttifak vatandaşı olan Starlar ve Ohio
Eyaleti'ndeki CLARENCE L. TAYLOR’un, Köprülü Vinçler’de bazı yeni ve yararlı
iyileştirmeler icat etmiştim; ve bunu, aşağıdakilerin, buluşu yapmayı ve
kullanmasını isteyenler için teknikte uzmanlaşan kayak yapmalarını sağlayacak
şekilde, buluşun tam, açık ve kesin bir açıklaması olduğunu beyan ederim.
Buluşum,
özellikle lokomotiflerin veya diğer araçların bir kurma veya tamirhanenin bir
kısmından diğerine aktarılması için uyarlanan tavan vinçlerin de ki gelişmelerle
ilgilidir, yapı, yükün bir vincin vinç kirişleri arasında bir raydan
kaldırılabileceği şekildedir başka bir yolda duran bir lokomotif veya arabanın
üstünden geçmek için.
Ekteki
çizimlerde, Şekil 1, içinden asılı bir lokomotifi şematik olarak gösteren bir
vincin yandan yükseltilmiş bir görünüşüdür; Şekil 2, arabalardan birinin
planının bir görünüşüdür ve Şekil 3, 4 ve 5, modifiye edilmiş bir araba tipinin
plan, uç ve yandan görünüşünde ortaya çıkmaktadır.
Bir
lokomotif veya otomobilin bir dükkanda bir pistten diğerine transferi,
yukarıdaki pistlere monte edilmiş hareketli bir vinç veya vinçler tarafından
gerçekleştirilir ve dükkanın Hoor'unda çok sayıda paralel pite çapraz olarak
uygulanır.
Lokomotif,
örneğin, başka bir lokomotifin üzerine taşınması gerektiğinden, bu tür duran
bir lokomotifi temizlemek için yeterince kaldırılmış olmalı ve ayrıca vinç
vagonlarının altına tamamen asılmalıdır, dolayısıyla ikincisinin yüksekliği
mutlaka bir lokomotifin ayakta durması ve lokomotif üzerinde yanal olarak
hareket etmesine izin vermek için lokomotif yüksekliğinin iki katı fazla.
Birçok
dükkanda, vinç ve bunun üzerindeki vinç için bir pistin yüksekliği, bu tür bir
kaldırma için yeterli değildir ve buluşumun amacı, lokomotif, vinç kirişleri
arasında iyice kaldırılabilecek şekilde imal edilmiş arabaları sağlamaktır.
lokomotifin tepesi, taşıma arabasının üstündeki bir düzlemde, bu nedenle, duran
lokomotif üzerindeki boşluk boşluğunun yüksekliğini maddi olarak azaltır ve
buna bağlı olarak transfer vincinin bulunduğu mağazanın yüksekliğini azaltır.
Şekil
10, vincin uzunlamasına hareket etmek üzere monte edilmiş iki araba olan bir
vincin 11 ve 12 pistlerini temsil eder. Vincin kirişleri, normal ve iyi
bilinen şekilde uç arabalara monte edilir ve vinç kirişleri arasındaki boşluk
veya boşluk aralarında bir lokomotif almak için yeterli olacak şekilde bir
lokomotif genişliğinden daha büyük bir mesafeye ayrılır. . Bu vinç,
dükkandaki zemin raylarının enlemesine hareket etmek için monte edilmiştir ve
arabalar, köprü boyunca hareket edecek şekilde adapte edilmiştir. Vinç
köprüsü normal çaprazlama motoru ve dişlileri ile sağlanır ve I * Şekil 2'de
gösterildiği gibi arabalar, içten çıkıntı yapan uzantı elemanları 13 ile
donatılmıştır; söz konusu uzatma elemanları hemen köprü kirişlerinin üzerine
yerleştirilir ve serbest uçlarında bulunur flanşlı paletli tekerlekler 14 ile arabaların
dış uçlarında palet tekerlekleri 15 ile köprüde ikincisini destekler. Bu
arabalar, daha önce açıklandığı gibi, köprüyü uzunlamasına çaprazlamak üzere
adapte edilmiştir ve buradan sonra gelecek olan arabaların içten çıkıntı yapan
uzatma elemanları ve bundan sonra değinilecek olan kasnaklar 19, lokomotif
kabinini veya ön ucunu almak için yeterince ayrılmıştır. lokomotif aralarında
olmalı, böylece ikincisinin Şekil 1'de açıkça gösterildiği gibi vinç kirişleri
arasında yükseltilmesine ve çıkmasına izin veriyor.
“Troleylerin
uç elemanları veya uzantıları (13) içeriye veya birbirlerine doğru uzanır,
böylece bir tramvayın uzatma elemanları aralarındaki lokomotifin kabin ucunu
alır ve diğer veya yardımcı arabadaki uzatma elemanları ön ucunu alır.
aralarındaki lokomotif.
Her
bir arabaya, bir seyahat-sinol motoru ve iki kaldırma tamburu (21) ile
bağlanarak bağlanan bir ana kaldırma motoru (16) temin edilmiştir. Kullanılan
dişli kutusu, buluşumun üst kısmına izin vermek için iç veya bitişik uçlarında
açık olan arabalarla ilgili olduğu için, önemsizdir. kabin ve lokomotifin ön
ucu, arabaların üstlerinin düzleminin üzerinde yükseltilecek.
Şekil
2'de gösterilen konstrüksiyonda, 12 nolu arabaların 12 nolu uzatma elemanı 13
nolu serbest iç uçları ve 13 nolu arabaların gövdelerinin iç kenarları 17
arasında, içlerinde çıkıntı yapan dingil eksenleri 18 ile birlikte, 20 nolu
kasnakları taşımaktadır. kaldırma tamburlarına 21 tutturulmuş ve sarılmış olan
kaldırma halatları veya zincirler 20, eşek. Her bir kablo, biri
lokomotifin ön ucunu ve diğer arka ucunu destekleyen kirişin 23 bir ucunu
tutturmak için uyarlanmış bir kanca veya üzengi içeren bir makara bloğu 22
taşır. Bununla birlikte, Şekil 1 ve 2'de gösterildiği gibi saplama
dingillerine (18) monte edilmiş kasnaklara sahip olmakla birlikte, kaldırma
tamburları (21a) doğrudan arabanın gerginliklerinin (13) ucuna doğrudan monte
edilebilir ve kaldırma halatları doğrudan tamburlardan direklerden kirişlere
geçer. 23
Buluşun
avantajları, teknolojiye aşina olanlar için açıkça görülecektir, çünkü bu
şekilde inşa edilen vinçler, vincin altına asılan bir lokomotifin
kaydırılmasını sağlamak için yeterli olmayan eski binalara ve yeni binaların
inşasına olanak sağlamak için yetersizdir. İnşaat ve bakım maliyeti buna bağlı
olarak düşürülecektir.
Buluşumun
ruhundan ve kapsamından ayrılmadan gösterilen ve tarif edilen bölümlerin
göreceli düzenlemesinde birçok hafif değişime yol açılabileceği açıkça
bellidir; bu nedenle, kendimi gösterilen tam yapı ile sınırlamak istemediğimi
anladım. ve açıklanan, ancak
İcadımı
tamamen açıklamış olmak, Mektuplar Patenti ile güvence altına almak için yeni
ve ne istediğimi,
1.
Kirişler, kaldırılacak parçayı almak için yeterince ayrı şekilde ayrılmış bir
köprü ve kaldırma kabloları ve uç uzantılarına sahip bir taşıma arabası içeren
bir vinç, ikincisi üzerine taşınan kaldırma kablosu destek araçları ile
donatılır. Ürün, vinç köprüsü kirişleri arasında ve ayrıca arabanın uç
uzantıları arasında kaldırılabilir. 2. kirişler kaldırılacak parçayı almak
için yeterli bir şekilde ayrılmış olan ve her biri ayrı ayrı iç uzantıya sahip
uç uzantılarına sahip iki adet araba ve bahsedilen uç uzantılara yerleştirilmiş
olan kaldırma teli taşıyıcı araçlarını içeren gezer vinç.
3.
Kirişler, kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan bir köprü ve her biri içeriye
çıkıntı yapan uç uzantılarına sahip iki taşıma arabası ve bunlardan köprü
kirişlerinin üzerine yerleştirilen ve serbest uçlarından ayrılan iki adet
asansörden oluşan bir vinç destek araçları ve yeğeni, 12e
söz
konusu uzantıların serbest uçlarına bitişik olan ve üzerine kaldırma
kablolarının söz konusu uç uzantılar tarafından taşındığı bitişik uzantılar
üzerinde yayınlanan araçlar.
4.
Kirişler, aralarında kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan bir köprü ve her
biri içeriye doğru çıkıntı yapan uç uzantıları ile donatılmış iki adet araba ve
bunlardan yaklaşık olarak köprü kirişlerinin düzleminde bulunan araçlardan oluşan
gezici vinç bahsedilen uzantılar ve arabalarla taşınan ve bahsedilen gezilen
araçlar tarafından desteklenen kaldırma kabloları.
5.
Bir köprüden oluşan bir vinç, aralarında kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan
kirişler v ve her biri serbestçe ayrılmış iki içe doğru çıkıntı yapan uç
uzantısına sahip olan iki araba. uçların, bahsedilen uç uzantıların köprü
kirişlerinin üzerine yerleştirildiği ve her birinin bir tekerlek tekerleği
tarafından desteklendiği, her bir uzantıya yerleştirilen araç, arabanın gövdesine
ve söz konusu uzantılara sahip olan taşıma tellerine ve söz konusu dizilen araç
tarafından desteklenen ve üzerinden geçen raylara sahiptir lokomotifi kaldırmak
için.
6.
Tarif edilen sınıftaki bir mekanizmada, lokomotifin kaldırılmasında kullanılan
parçaların aralarında geçmesine izin verecek şekilde ayrılacak şekilde
ayrılacak şekilde bir lokomotifin ayrılması için yeterince geniş olarak
ayrılmış bir çift vinç kirişi arabası tarafından taşınan ve lokomotifi veya
ekli cihazları bahsedilen ayrılmış parçalar arasındaki boşluğa hareket ettirmek
üzere uyarlanmış kablolar dahil.
7'. Anlatılan
sınıfın bir mekanizmasında, bir oda boyunca hareket etmek için tekerlekler ile
donatılmış bir çift yaygın olarak ayrılmış köprü elemanından oluşan bir
lokomotif kaldırma vinci, köprü elemanı üzerinde hareket eden bir çift araba,
bunların uzunlamasına, hareketli parçaların yük arabalarının genel çerçevesine
geçmesine izin vermek için köprü elemanlarının merkezine en yakın uçlardaki yük
arabaları, yük arabalarının söz konusu son uçlarına monte edilmiş saçakları ve
yük taşıma aracı tarafından tahrik edilen kaldırma kabloları bahsedilen
kasnakların üzerinden geçen ve kaldırılacak parçalara tutturulacak şekilde
belirtilen kaldırma mekanizması.
8.
Tarif edilen sınıfın mekanizması, yeterli bir mesafeye sert bir şekilde
aralıklı olarak yerleştirilmiş uygun vinç kirişlerini içeren bir demiryolu
lokomotif cihazı olup, kaldırılmış bir lokomotif, aralarında bir köprü
oluşturur; ve bahsedilen kirişlerin her birinin takibinde, yük kaldırma
aralarında geçebilir, her bir araba tarafından taşınan bir araba köprüleme
mekanizması, buradaki ifadede, -Bu arabaları iki alt destek parçasının
varlığında spesifikasyona göre yapılan bu arabaları imzaladım. Lokomotif kazık
tanıkları geçmek için.
vincin
arasında ve üstünde. kirişler ve CLARENCE L. TAYLOR. Sözü edilen
kaldırma mekanizması tarafından çalıştırılan 5 adet kablo Tanık: l
Bir
lokomotifi kaldırmak için, NC FETTERS amacıyla,
tanımladı. DH
'ALEXANDER
(Çeviri Kötü Translate)