Asma Vinç -Tavan Vinci 1921



ASMA VİNÇ.

Uygulama 1 Eylül 1921’de yol açtı. Seri No. 497,56.
Kamera kullanamayan herkese. '
Amerika Birleşik Devletleri vatandaşı ve İttifak vatandaşı olan Starlar ve Ohio Eyaleti'ndeki CLARENCE L. TAYLOR’un, Köprülü Vinçler’de bazı yeni ve yararlı iyileştirmeler icat etmiştim; ve bunu, aşağıdakilerin, buluşu yapmayı ve kullanmasını isteyenler için teknikte uzmanlaşan kayak yapmalarını sağlayacak şekilde, buluşun tam, açık ve kesin bir açıklaması olduğunu beyan ederim.
Buluşum, özellikle lokomotiflerin veya diğer araçların bir kurma veya tamirhanenin bir kısmından diğerine aktarılması için uyarlanan tavan vinçlerin de ki gelişmelerle ilgilidir, yapı, yükün bir vincin vinç kirişleri arasında bir raydan kaldırılabileceği şekildedir başka bir yolda duran bir lokomotif veya arabanın üstünden geçmek için.
Ekteki çizimlerde, Şekil 1, içinden asılı bir lokomotifi şematik olarak gösteren bir vincin yandan yükseltilmiş bir görünüşüdür; Şekil 2, arabalardan birinin planının bir görünüşüdür ve Şekil 3, 4 ve 5, modifiye edilmiş bir araba tipinin plan, uç ve yandan görünüşünde ortaya çıkmaktadır.
Bir lokomotif veya otomobilin bir dükkanda bir pistten diğerine transferi, yukarıdaki pistlere monte edilmiş hareketli bir vinç veya vinçler tarafından gerçekleştirilir ve dükkanın Hoor'unda çok sayıda paralel pite çapraz olarak uygulanır.
Lokomotif, örneğin, başka bir lokomotifin üzerine taşınması gerektiğinden, bu tür duran bir lokomotifi temizlemek için yeterince kaldırılmış olmalı ve ayrıca vinç vagonlarının altına tamamen asılmalıdır, dolayısıyla ikincisinin yüksekliği mutlaka bir lokomotifin ayakta durması ve lokomotif üzerinde yanal olarak hareket etmesine izin vermek için lokomotif yüksekliğinin iki katı fazla.
Birçok dükkanda, vinç ve bunun üzerindeki vinç için bir pistin yüksekliği, bu tür bir kaldırma için yeterli değildir ve buluşumun amacı, lokomotif, vinç kirişleri arasında iyice kaldırılabilecek şekilde imal edilmiş arabaları sağlamaktır. lokomotifin tepesi, taşıma arabasının üstündeki bir düzlemde, bu nedenle, duran lokomotif üzerindeki boşluk boşluğunun yüksekliğini maddi olarak azaltır ve buna bağlı olarak transfer vincinin bulunduğu mağazanın yüksekliğini azaltır.
Şekil 10, vincin uzunlamasına hareket etmek üzere monte edilmiş iki araba olan bir vincin 11 ve 12 pistlerini temsil eder. Vincin kirişleri, normal ve iyi bilinen şekilde uç arabalara monte edilir ve vinç kirişleri arasındaki boşluk veya boşluk aralarında bir lokomotif almak için yeterli olacak şekilde bir lokomotif genişliğinden daha büyük bir mesafeye ayrılır. . Bu vinç, dükkandaki zemin raylarının enlemesine hareket etmek için monte edilmiştir ve arabalar, köprü boyunca hareket edecek şekilde adapte edilmiştir. Vinç köprüsü normal çaprazlama motoru ve dişlileri ile sağlanır ve I * Şekil 2'de gösterildiği gibi arabalar, içten çıkıntı yapan uzantı elemanları 13 ile donatılmıştır; söz konusu uzatma elemanları hemen köprü kirişlerinin üzerine yerleştirilir ve serbest uçlarında bulunur flanşlı paletli tekerlekler 14 ile arabaların dış uçlarında palet tekerlekleri 15 ile köprüde ikincisini destekler. Bu arabalar, daha önce açıklandığı gibi, köprüyü uzunlamasına çaprazlamak üzere adapte edilmiştir ve buradan sonra gelecek olan arabaların içten çıkıntı yapan uzatma elemanları ve bundan sonra değinilecek olan kasnaklar 19, lokomotif kabinini veya ön ucunu almak için yeterince ayrılmıştır. lokomotif aralarında olmalı, böylece ikincisinin Şekil 1'de açıkça gösterildiği gibi vinç kirişleri arasında yükseltilmesine ve çıkmasına izin veriyor.
“Troleylerin uç elemanları veya uzantıları (13) içeriye veya birbirlerine doğru uzanır, böylece bir tramvayın uzatma elemanları aralarındaki lokomotifin kabin ucunu alır ve diğer veya yardımcı arabadaki uzatma elemanları ön ucunu alır. aralarındaki lokomotif.
Her bir arabaya, bir seyahat-sinol motoru ve iki kaldırma tamburu (21) ile bağlanarak bağlanan bir ana kaldırma motoru (16) temin edilmiştir. Kullanılan dişli kutusu, buluşumun üst kısmına izin vermek için iç veya bitişik uçlarında açık olan arabalarla ilgili olduğu için, önemsizdir. kabin ve lokomotifin ön ucu, arabaların üstlerinin düzleminin üzerinde yükseltilecek.
Şekil 2'de gösterilen konstrüksiyonda, 12 nolu arabaların 12 nolu uzatma elemanı 13 nolu serbest iç uçları ve 13 nolu arabaların gövdelerinin iç kenarları 17 arasında, içlerinde çıkıntı yapan dingil eksenleri 18 ile birlikte, 20 nolu kasnakları taşımaktadır. kaldırma tamburlarına 21 tutturulmuş ve sarılmış olan kaldırma halatları veya zincirler 20, eşek. Her bir kablo, biri lokomotifin ön ucunu ve diğer arka ucunu destekleyen kirişin 23 bir ucunu tutturmak için uyarlanmış bir kanca veya üzengi içeren bir makara bloğu 22 taşır. Bununla birlikte, Şekil 1 ve 2'de gösterildiği gibi saplama dingillerine (18) monte edilmiş kasnaklara sahip olmakla birlikte, kaldırma tamburları (21a) doğrudan arabanın gerginliklerinin (13) ucuna doğrudan monte edilebilir ve kaldırma halatları doğrudan tamburlardan direklerden kirişlere geçer. 23
Buluşun avantajları, teknolojiye aşina olanlar için açıkça görülecektir, çünkü bu şekilde inşa edilen vinçler, vincin altına asılan bir lokomotifin kaydırılmasını sağlamak için yeterli olmayan eski binalara ve yeni binaların inşasına olanak sağlamak için yetersizdir. İnşaat ve bakım maliyeti buna bağlı olarak düşürülecektir.
Buluşumun ruhundan ve kapsamından ayrılmadan gösterilen ve tarif edilen bölümlerin göreceli düzenlemesinde birçok hafif değişime yol açılabileceği açıkça bellidir; bu nedenle, kendimi gösterilen tam yapı ile sınırlamak istemediğimi anladım. ve açıklanan, ancak
İcadımı tamamen açıklamış olmak, Mektuplar Patenti ile güvence altına almak için yeni ve ne istediğimi,
1. Kirişler, kaldırılacak parçayı almak için yeterince ayrı şekilde ayrılmış bir köprü ve kaldırma kabloları ve uç uzantılarına sahip bir taşıma arabası içeren bir vinç, ikincisi üzerine taşınan kaldırma kablosu destek araçları ile donatılır. Ürün, vinç köprüsü kirişleri arasında ve ayrıca arabanın uç uzantıları arasında kaldırılabilir. 2. kirişler kaldırılacak parçayı almak için yeterli bir şekilde ayrılmış olan ve her biri ayrı ayrı iç uzantıya sahip uç uzantılarına sahip iki adet araba ve bahsedilen uç uzantılara yerleştirilmiş olan kaldırma teli taşıyıcı araçlarını içeren gezer vinç.
3. Kirişler, kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan bir köprü ve her biri içeriye çıkıntı yapan uç uzantılarına sahip iki taşıma arabası ve bunlardan köprü kirişlerinin üzerine yerleştirilen ve serbest uçlarından ayrılan iki adet asansörden oluşan bir vinç destek araçları ve yeğeni, 12e
söz konusu uzantıların serbest uçlarına bitişik olan ve üzerine kaldırma kablolarının söz konusu uç uzantılar tarafından taşındığı bitişik uzantılar üzerinde yayınlanan araçlar.
4. Kirişler, aralarında kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan bir köprü ve her biri içeriye doğru çıkıntı yapan uç uzantıları ile donatılmış iki adet araba ve bunlardan yaklaşık olarak köprü kirişlerinin düzleminde bulunan araçlardan oluşan gezici vinç bahsedilen uzantılar ve arabalarla taşınan ve bahsedilen gezilen araçlar tarafından desteklenen kaldırma kabloları.
5. Bir köprüden oluşan bir vinç, aralarında kaldırılacak yükü almak üzere ayrılan kirişler v ve her biri serbestçe ayrılmış iki içe doğru çıkıntı yapan uç uzantısına sahip olan iki araba. uçların, bahsedilen uç uzantıların köprü kirişlerinin üzerine yerleştirildiği ve her birinin bir tekerlek tekerleği tarafından desteklendiği, her bir uzantıya yerleştirilen araç, arabanın gövdesine ve söz konusu uzantılara sahip olan taşıma tellerine ve söz konusu dizilen araç tarafından desteklenen ve üzerinden geçen raylara sahiptir lokomotifi kaldırmak için.
6. Tarif edilen sınıftaki bir mekanizmada, lokomotifin kaldırılmasında kullanılan parçaların aralarında geçmesine izin verecek şekilde ayrılacak şekilde ayrılacak şekilde bir lokomotifin ayrılması için yeterince geniş olarak ayrılmış bir çift vinç kirişi arabası tarafından taşınan ve lokomotifi veya ekli cihazları bahsedilen ayrılmış parçalar arasındaki boşluğa hareket ettirmek üzere uyarlanmış kablolar dahil.
7'. Anlatılan sınıfın bir mekanizmasında, bir oda boyunca hareket etmek için tekerlekler ile donatılmış bir çift yaygın olarak ayrılmış köprü elemanından oluşan bir lokomotif kaldırma vinci, köprü elemanı üzerinde hareket eden bir çift araba, bunların uzunlamasına, hareketli parçaların yük arabalarının genel çerçevesine geçmesine izin vermek için köprü elemanlarının merkezine en yakın uçlardaki yük arabaları, yük arabalarının söz konusu son uçlarına monte edilmiş saçakları ve yük taşıma aracı tarafından tahrik edilen kaldırma kabloları bahsedilen kasnakların üzerinden geçen ve kaldırılacak parçalara tutturulacak şekilde belirtilen kaldırma mekanizması.
8. Tarif edilen sınıfın mekanizması, yeterli bir mesafeye sert bir şekilde aralıklı olarak yerleştirilmiş uygun vinç kirişlerini içeren bir demiryolu lokomotif cihazı olup, kaldırılmış bir lokomotif, aralarında bir köprü oluşturur; ve bahsedilen kirişlerin her birinin takibinde, yük kaldırma aralarında geçebilir, her bir araba tarafından taşınan bir araba köprüleme mekanizması, buradaki ifadede, -Bu arabaları iki alt destek parçasının varlığında spesifikasyona göre yapılan bu arabaları imzaladım. Lokomotif kazık tanıkları geçmek için.
vincin arasında ve üstünde. kirişler ve CLARENCE L. TAYLOR. Sözü edilen kaldırma mekanizması tarafından çalıştırılan 5 adet kablo Tanık: l
Bir lokomotifi kaldırmak için, NC FETTERS amacıyla,
tanımladı. DH 'ALEXANDER

(Çeviri Kötü Translate)